Saturday, September 18, 2010

Tidak malu lari bogel

Dua wanita warga asing dari China sanggup lari berbogel tanpa menghiraukan orang ramai melihat tubuh mereka untuk mengelak ditahan penguat kuasa Jabatan Imigresen Putrajaya yang menjalankan operasi di Plaza Puchong di sini, malam kelmarin.

Wanita berusia lingkungan 20 hingga 30-an dan bekerja sebagai tukang urut itu melarikan diri ke kawasan belakang premis kedai yang terbuka, sebaik beberapa anggota penguat kuasa memasuki premis itu.


Ketua Unit Tindakan jabatan itu, Mohd Azmi Mohd Isa berkata dua wanita berkenaan bagaimanapun ditahan selepas berlaku pergelutan dan dipakaikan baju oleh penguat kuasa yang menahannya.


“Dalam operasi jam 10 malam itu, seramai 10 wanita dari China ditahan termasuk beberapa orang yang sedang beraksi bersama pasangan masing-masing di ranjang dalam premis itu.


“Pihak kami juga sukar memasuki premis berkenaan dari depan kerana mereka menggunakan alat keselamatan terkini bagi mengunci pintu daripada dimasuki mereka yang meragukan. “Kami terpaksa menggunakan jalan rahsia di belakang premis menyebabkan wanita bogel berkenaan bertempiaran ke kawasan belakang premis.


“Di premis itu juga terdapat beberapa kamera litar tertutup (CCTV) digunakan bagi memantau pergerakan luar premis berkenaan termasuk mengelak diserbu pihak berkuasa,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.


Mohd Azmi berkata, turut ditemui di premis berkenan ialah beberapa kondom dan krim pelincir dipercayai digunakan untuk khidmat seks.


“Dua pelanggan yang berada di premis berkenaan ketika itu turut ditahan untuk urusan dokumentasi,” kata Mohd Azmi


Sumber Berita Harian Metro

0 comments:

Post a Comment