Saturday, September 18, 2010

Pertama kali ke ku jejakan kaki ke sabah..

gambar nie dah lama ,masa tu aku pergi ke sabah..jalan-jalan cari makan,hehe..memang bestlah kalau dapat pergi tempat orang.walaupun masa tu tak banyak tempat aku pergi,dalam hati tetap berkata ...akan kuterbang ke sana lagi..hehe.orang sabah cakaplah...ok ba kalau ko


Tersandar dengan perut besar..gemuk sudah aku,kalau nak mendaki naik ikut dari belakang aku,kuikui.
masa dah petanng,dalam pukul 5 sebelum berangat ke kundasang..yang tak best masa tu,ada mamat tu gelakan aku pakai baju pink..nasib baik jauh sikit,kalau dekat aku ketuk-ketuk kepala dia .

at pine resort kundasang sabah..

masih banyak lagi gambar2 yang seberapa menarik..mungkin bukan untuk tontonan umum..haha.

p/s; hijau,pink,merah & hitam adalah pilihanku.

tatkala aku berbicara..



0 comments:

Post a Comment