Sunday, September 12, 2010

setelah berehat kat kampung... aku pulang ke kota.

salam & selamat pagi pada semua yang masih tak tido,hehe...hujan turub dengan lebatnya ketika ini diselayang.maybe jugak ke kawasan yang sewaktu dengannya..
Berbalik pada tajuk utama aku tadi..setelah berehat kat kampung... aku pulang ke kota.cuti tak lama ,selasa ni dah mula nak bertugas kembali jadi semalam aku tergesa-gesa pulang ke kota..heheh.jarak perjalanan yang mengambil masa kira-kira 2 jam setengah bagi aku.Berikut jalan utama yang lalu..serting,batu kikir,kuala pilah ,tanjong ipoh,ulu bendul terus seremban..seremban naik lebuhraya to sungai besi,hehee...dari kuala pilah dah mula slow nak jem,...jem,jammed,apa2 jerlah.sampai ke bukit putus.nak kata jalan lama yang baru pun sama jugak.ingat nak ikut highway baru...lekas.terasa sunyi plk,tak jadi.highway lekas atau lebih dikenali sebagai highway acik spin bagi runner,pion & yang biasa melalui kawasan itu.

0 comments:

Post a Comment