Tuesday, September 14, 2010

duit kat account maybank dipotong...polisi tak dapat lagi

hello ...maybank .taulah rimau,panas ni bukan saja nak post entry yang mengarut,pagi-pagi ni .tapi kenyataan,betul-betul,bukan main-main jangan nak tipu orang pulak..firts month duit kat account aku dah dipotong lebih kurang rm57.60.. tapi polisi tak sampai lagi,janji dalam masa dua minggu.ni dah masuk 1 bulan lebih..janganlah buat cam ni,sebelum ni pun ramai yang dah buat aduan,tapi tetap ada masalahnya,ingat aku suka2 simpan duit kat rimau tu,suruh ko orang telan..walaupun rm57,menitis peluh aku dapatkan..kalau adalah yang terbaca,yang terkena,yang tipu ke... bagi penjelasan dengan segera.masa buat call senang jer cakap,anda dilindungi insurans..sekian2 dot.dot 24 jam sehari mulai hari ini.katakan masa tu aku accident,cam ner nak claim..polisi tak de pun..apa bukti aku nak cakap sama dia orang yang aku ada insurans..hampeh betul.

2 comments:

+akufobia+ said...

hadee.what happen.sob.

Natural Self said...

insuranlah...bila nak suruh orang masuk kemain lagi.. dah dapat duit senyap jer,polisi pun tak ada lagi ni.

Post a Comment