Saturday, July 31, 2010

Payudara Lebih Tegang Dan Anjal

cerita panas....
Tarikh berita dimasukkan: 7/19/2010 

Saya seorang ibu, dan telah mempunyai 3 orang anak. Semuanya saya susukan sendiri sekitar 2 tahun setiap seorang. Saya juga adalah pengusaha salon kecantikan. Saya fikir untuk itu pelanggan saya akan melihat terlebih dahulu kepada saya, terutamanya dalam penampilan. Yang saya risaukan keadaan fizikal kewanitaan saya tidak lagi seperti dahulu. 

Anda pasti tahu apa yang saya dah dan akan teruskan buat. Seperti juga kebanyakan wanita lain saya akan cuba apa juga produk yang saya fikirkan munasabah. Terakhir saya cuba Firming Cream Bioasli. Hasilnya……..mmmmm malu gak nak cakap. Tapi tak pelah kalau nak kongsi pengalaman. 

Seikhlasnya saya dah pakai sekitar 2 minggu. Tapi aplikasinya guna kaedah saya sendiri. Kalau nak tau cara urutan datanglah ke kedai saya…….nanti saya tunjuk. Hasilnya kini saya dah dapat saiz yang saya inginkan. Konturnya ketara, kulitnya semakin lembut serta anjal, dan yang menggembirakan ‘cup bra’ asal saya dah sesak….mungkin perlu kena tukar agaknya. 

Selain tu saya juga guna losyen kamar sutera (LKS), juga sejak 2 minggu yang lalu. Nak tau apa berlaku………syhhhhhhhh……. suami saya tanya produk apa yang saya guna? ‘Happynya’……..itupun yang saya nak. Dia bisik kat saya…. “Macam malam pertama la !!!!!!”. 

TESTIMONI SELANJUTNYA DI WEBSITE BIOASLI! 
call en saiful 019-3031910 utk pertanyaan produk bioasli

0 comments:

Post a Comment