Saturday, October 23, 2010

Teringat pulak masa sekolah dulu...

nilah gambar sekolah aku dahulu...gambar pinjam dari uncle google
Bila diingat kembali semasa zaman aku bersekolah dulu...jauh berbeza dengan sekarang ni.yerlah dulu masa g sekolah bawak seringgit,rm0.20 tambang bas balik sekolah,pergi jalan kaki balance tu beli apa yang patut jer & segelas air.zaman sekarang budak2 dah terlalu mewah aku rasa.nak g sekolah ada keta & motor.paling tidak naik basikal untuk kesekolah.belanja pun dah lebih dari rm2,dah cukup2 beruntung.cakap pasal basikal ,aku merasa bawak basikal tua g sekolah.hahah...siap boleh lumba lagi.walaupun dah terlalu lama...tapi sedikit sebanyak mengenagkan kembali waktu remaja dahulu.basikal tu jgk aku carry mak untuk ke kebun..hehe,sampai  jatuhlah nk seimbangkan punya pasal ..hiih.

0 comments:

Post a Comment