Friday, October 1, 2010

kelabu mata seketika dilow yat plaza...

Berhabuk sangat dah kurasa blog ni...dah terlalu lama tanpa entri menarik.jadi malam ni ingin kubicarakan sepatah dua kata tatkala aku berada dilow yat plaza sekitar 6.00 pm bersama rakan.Agak teralalu lama aku tak pergi low yat,kebetulan ingin beli pendrive..jadi dengan kesempatan yang ada aku pun pusing2 sekitar dalaman low yat.Macam-macam ada,dari handphone,laptop & macam-macam barangan letrik lain.Dengan kesempatan yang ada dapatlah aku pegang seketika IPHONE 4..huuh,memang terlalu sempoi berbaloi dengan harganya.Bilalah dapat kubeli,hehe.berhubung dengan pendrive dapatlah aku gantikan yang lama,yerlah dah terlalu lama dengan kapasiti memory sekitar 2GB... kini aku gantikan dengan kapasiti memory 8GB.,terlalu besar pulak,tak ada brand pun. Pernah dengar nama nama ni tak S.L.I.A,uhu.8GB hanya RM45 saja.Pusing2 lagi terpandang pulak subwoofer..yang ada Altec Lancing,mantapnya bunyinya.Maybe next month nak pergi sana lagi..Pada yang cari barang2 laptop boleh kesana.

0 comments:

Post a Comment