Sunday, August 15, 2010

selamat tinggal semua dunia alam maya,FB,BLOG,TAG,MYSPACE...

kenangan aku disini hanya sementara saja,tiada lagi yang terindah melainkan yang itu tetap indah.ini adalah hari terakhir aku didunia blog ini.walaupun sukar untuk aku pergi meninggalkan kawan semua...mungkin suatu masa nanti aku akan kembali  lagi.cukuplah sampai disini,banyak kenangan pahit dan manis dalam dunia alam maya ini.untuk semua yang mengenali aku usah lagi kau tangisi pemergiaan aku ini..mggu depan aku kembali dah..hehe.

7 comments:

wahyux said...

tuker link yuk gan,, sexlian mo tnya2 ni gan,, caranya biar blog bsa dtemukan di mesin pncari gmana ya,, q dh cri2 artikelnya di unkle google susah nerapinya,, thanks!!

Ellen said...

adoi...pergi hari ni tapi kembali minggu hadapan ker?hehhee

liza said...

Salam sedih jer bunyinya...

Iza said...

Salam...

Sedih je baca....nk beralih ke dot com ke?

Natural Self said...

hehe...kalau pergi terus mau ikut ka.

Natural Self said...

wahyux...blh saja mau tukar link.

Natural Self said...

wslm...liza & iza ,ala sedih ker..siannya.tak ke mana pun masih stay kat sini.buat masa ni tak berminant lagi nak guna dot com.

Post a Comment