Monday, August 30, 2010

Peraduan mereka cipta template & header..untuk sepit biru

Pertama kali dalam hidup aku kat dunia blog ni mengadakan pertandingan yang sangat sempoi,aku seorang blogger yang tak berapa aktif dalam penulisan blog & mula berjinak-jinak dalam dunia blog ni sekitar tahun 2009 dan masih panas serta banyak memerlukan tunjuk ajar dari pada semua..pada semua yang pandai mereka cipta template dan header ini perluang anda untuk menunjuk bakat..syarat2peraduan sempoi jer.senang sangat-sangat.
         syarat2 peraduan ini,seperti dibawah....
  1. warganegara malaysia sahaja...
  2. Berumur dari 18 tahun ke atas....18 sx ,hehe..
  3. Tajuk utama postingkan ayat2 cinta diatas ,hehe..dilaman blog anda ...dengan link saya,wajib...
  4. Tak boleh copy mana2 template or Header UNTUK  pertandingan ni...
  5. hasil Kerja MEsti DARi anda 100% TULEN bang....
  6. Pihak pengajur...iaitu sayalah,jefry berhak melucut Hak ANDA ..HEHE
  7. JIKA ada sebarang PENIPUAN...
  8. Peraduan INI bermula dari 3-9-2010 sehingga masa dibagi tau kelak..
  9. HAdiah tak berapa menarik...hehe.
  10. TEMPAT PERTAMA...RM50 TUNAI
  11. KEDUA TOPUP MAXIS ATAU CELCOM SAHAJA BERNILAI RM30
  12. KE 3....& SAMPAI 5 JER...TOPUP RM10 MAXIS ATAU CELCOM SAHAJA..
  13. jika ANDA sertai peraduan ini...
  14. kalau nak masuk gambar saya kat header or blog..copy saja dlm blog saya.
  15. pasti link saya sentiasa bersama anda..
  16. maklukmat lanjut..
  17. call me...0132292003.
  18. atau email ujang591@gmail.com
  19. cepat yang terawal saja...

0 comments:

Post a Comment