Saturday, May 22, 2010

For shorten URL

Tinyurl.com
Tinyurl.com is the most commonly used website to shorten URLs for free. It's easy to use, requires no registration, and reliable. You can also download the Tinyurl toolbar to make shortening your URLs even easier. Even better, you can customize your URLs, so they're easier to remember and more meaningful.

Bitly.com
Bitly.com gives users two options for shortening URLs. You can shorten URLs by simply pasting the link and clicking the Shorten button with your mouse, or you can register for a free account and access more powerful tools. For example, when you log into your account, you can post directly to your Twitter account from Bit.ly, track the clicks on your shortened URLs, and more. There is also a bookmarklet you can add to your browser toolbar to make shortening URLs quick and easy from any web page. If you use Firefox as your web browser, there is a preview plugin that allows you to see where shortened URLs lead to without having to actually click through. You also have the option to customize your URLs with Bitly.com.

Snurl.com
Also called SnipURL, Snurl allows non-registered users to shorten URLs (referred to as 'snips'), but registered users have access to more tools including analytics to track clicks on your shortened links and an option to customize your shortened URLs. Snurl also offers a page of recent 'snips' that you can browse.

Tinypic.com
Tinypic.com allows users to upload images and videos, store them on the Tinypic site, and create shortened URLs for those pictures. Registration and login is not required to use Tinypic. Photobucket.com owns Tinypic.


Submit blog ke blog direktori dan meningkatkan lalu lintas
Posting ini menjelaskan cara meningkatkan trafik blog anda dengan menghantar blog anda ke berbagai direktori blog yang peringkat, menyediakan statistik tentang blog anda dan memberikan tidak lalu lintas dan penayangan maksimum ke blog anda.
Menghantar blog anda ke direktori ini adalah hal yang sangat baik untuk melakukan terutama jika blog anda sangat baru satu dengan lalu lintas rendah.
Blog direktori ini mempunyai PageRanks tinggi dari blog anda (kerana blog anda yang baru dengan Zero PageRank). Jadi, jika seseorang mencari kata kunci tertentu, ada kemungkinan lebih banyak untuk direktori blog untuk dipaparkan dalam hasil dari kamu.Baik, dengan menambah blog anda ke direktori ini, para pengunjung memasuki Direktori ini mengandungi rencana anda (bila mereka mengklik artikel itu, mereka masuk ke laman web anda) dan juga posting blog anda akan diindeks faster.So sedikit, menghantar blog anda ke direktori ini anda akan mendapatkan lebih banyak lalu lintas.
(Jika blog anda yang baru, lalu meletakkan sebuah butang pengunjung tracker di blog anda, ikut bermain anda akan melihat berapa banyak pengunjung yang datang dari direktori tersebut, dari mesin carian, pengunjung geolocation, dll).

Berikut adalah beberapa pengunjung website tracker popular:

1.Histats (histats.com)
2.Sitemeter (sitemeter.com)
3.Statcounter (Statcounter.com)
Jadi, biarkan aku datang ke topik utama ...
Sebelum menghantar blog anda ke direktori ini blog, saran peribadi saya adalah untuk membuat alamat email baru untuk tujuan ini begitu, email peribadi anda tidak boleh dibanjiri dengan e-mel dari pentadbir Direktori blog, dll) Membuat email adalah  tidak. ... mencipta satu.

Banyak direktori ini meminta anda untuk mendaftar sebelum menghantar blog.
Ada begitu banyak ratusan blog Direktori, di sini adalah senarai direktori popular yang sangat baik yang akan menghantar maksimum traffic.

0 comments:

Post a Comment