Monday, May 24, 2010

Beringat sebelum kena.. Renung2kan.

aku punya suka nak tulis & nak cakap apa...kenapa masih ada yg tak mahu dengar pandangan orang lain.tak kiralah sapa sekali kau..kenapa tak dibagi peluang,ingat kalau kau ada spm,stpm,diploma,degree,master,phd... & lain2  kau pandai,hello...bagi peluang pada orang tak sekolah habis berbicara.beri sepatah dua kata...terpulang nak ikut atau tak.cuma dengar saja..memanglah kau pandai,bidang 2..tapi kadang2 tergelincir ke longkang jugak..sebab apa berlagak pandai sombong.nak tunjuk lagak dengan orang tak pandai ni...rupa2nya,yang pandai 2 bodoh...ha2.bodoh menipu nak menipu silap tempat pulak 2.mana taknya,nak sedap sedapkan cerita ada sorang bro ni nak ajak gua JOIN MLM ...klu benda cam ni jarang gua ank join.sebab banyak menipu dari yang jujur..cakap kerja  dekat MAS...income dh 5k sebulan kenapa berhenti..dia kata nak cari pengalaman lain.tak seronok masuk kerja awal pagi..ha2.itu kata dia lah..aku pendekkan lagi cerita ni.bro ni ayat aku dengan kengkawan aku ..ada tunjuk slide show kat gua kat kedai mamak,pastu tunjuk statment income monthly 10k +++ tapi jumpa kita orang naik kembara jer beb.apa barang....orang klu income 10k++ paling cikai pun HONDA beb.dah lh ajak minum  kat kedai mamak ,tk ada wifi langsung.. ni statment abg sampai semalam..ha2.nampak sangat nak menipu...kalau nak menipu pun agak2 lah..pada yang ingin menipu,nak cuba2 menipu seperti dia orang ni hentikan..tak yah cari orang,,orang cari kita..he3. k lh nk tido klu ada masa aku korek lagi cerita kat AKPK...maybe ramai lagi yang telah buat laporan pasal MLM ni..

p/s;INGAT,JANGAN GUNA KAD KREDIT ANDA UNTUK JOIN SEBARANG PERNIAGAAN  YANG ANDA RAGU..NANTI AKAN MEMBAWA PADAH..HE2.INGAT SEBELUM TERKENA .JIKA DALAM MASA 2 KE 3 MINGGU ANDA BOLEH DAPAT 3OK 60K UNTUK KAYA INGAT ANDA MUGKIN DITIPU DENGAN HANYA MODAL 1000.

0 comments:

Post a Comment