Saturday, May 8, 2010

alamak !!!! road block pulak.

salam,buat semua kengkawan aku,aku nak citer skit ..biasanya,klu malam minggu mmg aku sering g ronda2 kat kl...bukan g rempit just tgk suasana malam dikotaraya.Mmg tahu lesen dah mati semalam,tapi tetap nak kuar jgk..sampai didepan taman wahyu ada roadblock pulak,,takkan nak pusing balik,buat berani jer.kalau pusing nampak sangat salah kitakan.macam biasa bagi signal dulu...sebelum ditahan,bila berhenti jer,terus cakap selamat pagi encik...polis 2 terkejut,penunggang berkhemah,,he3.polis kita nak berlembut sikit dengan dia..ic,rotex & lesen cik..bagi jerlah ,dari mana cik ??saja jalan2 amik angin malam..lalu dipulangkan kembali  rotex ,ic & lesen tadi...dalam hati selamat aku hari ni..he3.tak kena saman...yerlah dh lh hari ulangtahun aku ke 30..kena saman plk,he3.saman yg ada pun tak settle ni..ha2.
You can advertise on this blog with low cost. You can buy text link or banner for one month or more. Just contact me if you are interested and we will discuss the price support/ ujang591gmail.com

3 comments:

Faizal Fredley said...

jgn lari kalau x kena tembak free jer...

Alynn Notnot said...

naseb bek. kalo x jenuh nak bayar la plk.

Natural Self said...

risau jgk...klu tembak,ha2.insurans tk beli lg..mmg masih saman tak settle ag alynn,he2.

Post a Comment