Friday, April 9, 2010

Hujan

pagi2 aku dah bangun walaupun hari ini tak kerja.. bangun pun sebab terkejut hujan dgn lebatnya pagi ni,biasanya kalau ujan makin lena.. tapi tak tau hari ni aku boleh terjaga pulok dari tido ..uhuu.terkejut punya pasal terus aku g breakfast sekali... mamak mee hoon goreng satu ,bila dh kenyang mengantok lah balik mata ni..tapi aku buat tak layan jer malas nak tido sebab byk kerja aku perluku selesaikan..mcm kerja nak buat.paper semalam dikuantan.. ada kuar mengenai seorang suami yang nak melakukan hubungan kelamin tapi si isteri menolak ,lantas si suami menyimpah asid ke muka isteri..masyaallah,apasal blh jdi mcm 2.. tak psl kena tahanan reman.. yg jadi mangsa isteri & anak2.. siapa yg susah ,jawap2.tak kiralah lelaki or perempuan jgn lah bertindak diluar batasan macam 2.. skrg ni mcm hal terjadi.. anda pikir2lah & buat renungan untuk kita semua.

0 comments:

Post a Comment