Monday, October 11, 2010

Boleh tolong tak ??Macam mana nak jadi blogger hebat..

  1. Bagaimana kita nak jadi seorang blogger yang hebat ?Contoh seperti RedMummy.Com .Semua orang sedia maklum,redmummy diantara blogger wanita yang hebat dengan menjana ribuan ringgit setiap bulan bersama dengan Nuffnang dan iklan persendirian dilaman blog.Buat pengetahuan semua,masih ramai penulis blog yang tidak berjaya menarik perhatian pengunjung untuk traffic yang tinggi,mungkin salah satu faktor ialah entri yang ditulis tidak menarik perhatian.
  2. Saya jugak masih baru didalam dunia penulisan ini,saya jugak masih perlu tunjuk ajar dari semua yang telah berjaya dalam dunia blog.Siapakah yang sudi berkongsi ilmu dunia blogging ni..saya rasa tidak semua sanggup berkongsi .
  3. Adakah penulis blog wanita lagi glamour dari lelaki ...walaupun entry tak menarik perhatiaan untuk pengunjung.tapi mendapat traffic yang tinggi setiap hari.Mungkin cantik kot...tu yang ramai hari2 datang ke blog dia,hahah..
  4. Sampai bilakah penulis-penulis blog malaysia boleh bertahan..

4 comments:

one2paii said...

salam,tuhla..gua pun xpaham..tp gua menulis untuk hiburkan hati dan berkongsi pengetahuan..xterpikir langsung nak buat duit guna blog..maybe belum terbuka hati nie lagi kot..gua pun masih baru dan perlukan tjuk ajar

Natural Self said...

tulah...bro masih baru.mula ke dunia blog sekitar 2009 secara suka2.tapi ,bila baca kisah seseorang yg hanya menulis blog blh mendapat hasil lumayan.teringin jgk nk rasa..

BUNGA said...

saya pun masih baru.. berangan jugak nak jadi mcm dia... tp x taulah kesampaian ke tak.. :)

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

ermm pelan2 insyaAllah akan semakin baik hasil tulisan anda =)

Post a Comment